Przejdź do głównej zawartości

Giorgio Armani Si... zapach na zimę....

Giorgio Armani Si to jeden z moich ulubionych zapachów...wręcz mój najlepszy !❤❤❤
Kompozycja zapachu jest wyrazista. 
Perfumy Si są słodkie, ale ciągle czuć w nich świeżość. 
Na początku czuć delikatnie wanilię, bardziej róże, frezję i czarne porzeczki, po dłuższej chwili zapach staje się jeszcze piękniejszy, czuć piżmo, jasne nuty drzewne. 
Nie sposób pomylić go z innym zapachem ☺Jest wyjątkowy!




Minimalistyczny flakon, w którym kryje się ciepły i otulający zapach. Idealne na chłodne dni....




Perfumy można spotkać w pojemności 30 ml, 50 ml, 100 ml, a nawet 150 ml



Jak widać psikam perfumy do ostatniej kropli ...☺ i nawet ta ostatnia kropla we flakonie wydaje mi się, że utrzymuje się bardzo długo, a buteleczka pachnie cały czas, nawet pusta :-):-) Nie tylko ja je uwielbiam, mój mąż zawsze twierdzi,że nie miałam lepszych perfum ❤










Jak dla mnie Si ma naprawdę to coś, czego potrzebują dobre perfumy. 
Nie miałam nigdy innych perfum od Giorgio Armani
może coś polecicie?
 Na jakieś może kiedyś się skuszę☺
Dla Was Si też jest magicznym zapachem ? ☺☺

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włoskie Perfumy- Tesori J'Oriente

Tesori J'Oriente to piękne włoskie perfumy, olej tsubaki i piwonii . Dla wyjaśnienia olej tsubaki- to olej tłoczony z nasion kamelii japońskiej czyli krzewu herbacianego.  Perfumy kupiłam kiedyś z ciekawości wąchając zapach, spodobał mi się strasznie, dlatego, że ja uwielbiam mocne perfumy. W perfumach najtrwalsza nuta to kwiat piwonii, który czuć przez cały czas. Jednak ja czuję w nich też lekko kwiat róży.  Naprawdę świetne nuty! Zapach utrzymuje się dosyć długo, zresztą są tak tanie i lekkie, że zawsze można się dopsikać ☺☺, nosząc perfumy w torebce. Perfumy wydane w 2015 r. Pakowane są w małe buteleczki 100 ml, cena w granicy 15-20 zł. Za taką cenę te perfumy robią furrorę wśród zapachów. Kupione w sklepie Hebe. A u Was gościł ten piękny zapach ? 

Manicure hybrydowy z Claresą...

W wolnej chwili uczę się malować paznokcie lakierami hybrydowymi. Dziś wykonałam manicure hybrydowy na dłoniach mojej koleżanki. Chciała delikatny, świąteczny manicure.☺ Świetnie sprawdza mi się baza i top z firmy Claresa . Są to dobrze kryjące produkty, posiadają idealne do nakładania pędzelki oraz mają mega trwałość.  Cena nie jest wygórowana, wręcz można kupić produkty w dobrej promocji.  Bez promocji cena lakieru, bazy czy topu to około 18-20 zł.  Manicure hybrydowy na dłoniach koleżanki. Moje wykonanie. Do odtłuszczania stosuję również produkt marki Claresa, który jest wydajny, ładnie pachnie i świetnie odtłuszcza. Cleanerem wystarczy tylko raz odtłuścić płytkę paznokcia i można działać.☺ Na większość paznokci nałożyłam lakier hybrydowy 113 NUDE Claresa, natomiast na dwa paznokcie wybrałyśmy lakier innej firmy- 260 Andreia professional Generalnie jestem zadowolona z tych produktów, są dobrze napigmentowane, z

Montibello...szampon do cienkich i puszących się włosów

Kosmetyki Montibello są stosowane często w zakładach fryzjerskich, stąd też mam kilka próbek szamponu do włosów. Wypróbowałam już kilka razy i chyba trzeba będzie ten szampon kupić ☺ Szampon nadaje się w 100 procentach do moich cienkich oraz puszących się włosów.    Próbka tego szamponu wystarczyła na moje włosy spokojnie. ☺O to się nie bałam, gdyż moje włosy nie należą do gęstych.☺   Podoba mi się to, że wystarczy tylko odrobina szamponu by umyć dokładnie całą głowę. Konsystencja szamponu-rzadka, ale naprawdę wydajna. Szampon stosowany przy zabiegach fryzjerskich. Ma zadanie odbudować strukturę włosa, tego jeszcze nie mogę stwierdzić,bo za mało używam jeszcze. Natomiast efekt wizualny jest świetny- włosy są miłe w dotyku, są lśniące, wydają się gęstsze, a zarazem ładnie wygładzone.  Pewnie gdybym miała odżywkę lub maskę z tej serii moje włosy by były jeszcze bardziej Wow! ☺ Znacie markę Montibello ?  Z jakimi produktami miałyście styczność ?