Przejdź do głównej zawartości

Manicure hybrydowy z Claresą...

W wolnej chwili uczę się malować paznokcie lakierami hybrydowymi. Dziś wykonałam manicure hybrydowy na dłoniach mojej koleżanki. Chciała delikatny, świąteczny manicure.☺

Świetnie sprawdza mi się baza i top z firmy Claresa. Są to dobrze kryjące produkty, posiadają idealne do nakładania pędzelki oraz mają mega trwałość. 
Cena nie jest wygórowana, wręcz można kupić produkty w dobrej promocji. 
Bez promocji cena lakieru, bazy czy topu to około 18-20 zł. 


Manicure hybrydowy na dłoniach koleżanki. Moje wykonanie.




Do odtłuszczania stosuję również produkt marki Claresa, który jest wydajny, ładnie pachnie i świetnie odtłuszcza. Cleanerem wystarczy tylko raz odtłuścić płytkę paznokcia i można działać.☺










Na większość paznokci nałożyłam lakier hybrydowy 113 NUDE Claresa, natomiast na dwa paznokcie wybrałyśmy lakier innej firmy- 260 Andreia professional





Generalnie jestem zadowolona z tych produktów, są dobrze napigmentowane, zawsze nakładam dwie warstwy lakieru, nie odpryskują. Wszystko też zależy od nałożenia produktów na paznokcie, od zabezpieczenia brzegów. 










To teraz napiszcie czy podoba Wam się wykonany przeze mnie manicure? 
Jeśli chodzi o skórki, to nie wycinałyśmy, ale mimo tego podoba się ?
Paznokci nie robię na co dzień, więc mam prawo do małych niedoskonałości ☺☺☺
Co powiecie na temat produktów Claresa? 



Komentarze

  1. Bardzo podobny do Frappe z Semilaca - jednego z moich ulubionych :)! Paznokcie wyszły super, mi się ogromnie podobają <3 Podobne stworzę sobie na święta :) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!😊 cieszę się, że się podoba jednak coś może będzie z tych moich starań🤣

      Usuń
  2. Piękny kolorek własnie na taki mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Polecam, bo jest całkiem niezła i ma szeroką gamę pięknych kolorów 😍

      Usuń
  4. Podoba mi się mani, ale hybryd Claresa nie lubię ;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włoskie Perfumy- Tesori J'Oriente

Tesori J'Oriente to piękne włoskie perfumy, olej tsubaki i piwonii . Dla wyjaśnienia olej tsubaki- to olej tłoczony z nasion kamelii japońskiej czyli krzewu herbacianego.  Perfumy kupiłam kiedyś z ciekawości wąchając zapach, spodobał mi się strasznie, dlatego, że ja uwielbiam mocne perfumy. W perfumach najtrwalsza nuta to kwiat piwonii, który czuć przez cały czas. Jednak ja czuję w nich też lekko kwiat róży.  Naprawdę świetne nuty! Zapach utrzymuje się dosyć długo, zresztą są tak tanie i lekkie, że zawsze można się dopsikać ☺☺, nosząc perfumy w torebce. Perfumy wydane w 2015 r. Pakowane są w małe buteleczki 100 ml, cena w granicy 15-20 zł. Za taką cenę te perfumy robią furrorę wśród zapachów. Kupione w sklepie Hebe. A u Was gościł ten piękny zapach ? 

Montibello...szampon do cienkich i puszących się włosów

Kosmetyki Montibello są stosowane często w zakładach fryzjerskich, stąd też mam kilka próbek szamponu do włosów. Wypróbowałam już kilka razy i chyba trzeba będzie ten szampon kupić ☺ Szampon nadaje się w 100 procentach do moich cienkich oraz puszących się włosów.    Próbka tego szamponu wystarczyła na moje włosy spokojnie. ☺O to się nie bałam, gdyż moje włosy nie należą do gęstych.☺   Podoba mi się to, że wystarczy tylko odrobina szamponu by umyć dokładnie całą głowę. Konsystencja szamponu-rzadka, ale naprawdę wydajna. Szampon stosowany przy zabiegach fryzjerskich. Ma zadanie odbudować strukturę włosa, tego jeszcze nie mogę stwierdzić,bo za mało używam jeszcze. Natomiast efekt wizualny jest świetny- włosy są miłe w dotyku, są lśniące, wydają się gęstsze, a zarazem ładnie wygładzone.  Pewnie gdybym miała odżywkę lub maskę z tej serii moje włosy by były jeszcze bardziej Wow! ☺ Znacie markę Montibello ?  Z jakimi produktami miałyście styczność ?