Przejdź do głównej zawartości

Włoskie Perfumy- Tesori J'Oriente

Tesori J'Oriente to piękne włoskie perfumy, olej tsubaki i piwonii. Dla wyjaśnienia olej tsubaki- to olej tłoczony z nasion kamelii japońskiej czyli krzewu herbacianego.
 Perfumy kupiłam kiedyś z ciekawości wąchając zapach, spodobał mi się strasznie, dlatego, że ja uwielbiam mocne perfumy.
W perfumach najtrwalsza nuta to kwiat piwonii, który czuć przez cały czas. Jednak ja czuję w nich też lekko kwiat róży.
 Naprawdę świetne nuty!



Zapach utrzymuje się dosyć długo, zresztą są tak tanie i lekkie, że zawsze można się dopsikać ☺☺, nosząc perfumy w torebce.








Perfumy wydane w 2015 r. Pakowane są w małe buteleczki 100 ml, cena w granicy 15-20 zł. Za taką cenę te perfumy robią furrorę wśród zapachów. Kupione w sklepie Hebe.



















A u Was gościł ten piękny zapach ? 








Komentarze

  1. O to ja nie znam, bo do Hebe mam bardzo daleko :) ale jestem ich ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ich białe piżmo i co roku zimą nim pachnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale mocne zapachy nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. seksowny zapach? Mogę powąchać ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbuję, bo uwielbiam zapach piwonii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfumy to mój nałóg. Moja kolekcja stale się powiększa, ciekawe jak spisały by się u mnie Twoje włoskie propozycje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem wierna jednym perfum - Ungaro Women. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wreszcie, długo szukałam witryny tego rodzaju, muszę zapisać sobie odsyłacz oraz częściej tutaj wchodzić. Moja znajoma na pewno będzie pokrewnego zdania.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Manicure hybrydowy z Claresą...

W wolnej chwili uczę się malować paznokcie lakierami hybrydowymi. Dziś wykonałam manicure hybrydowy na dłoniach mojej koleżanki. Chciała delikatny, świąteczny manicure.☺ Świetnie sprawdza mi się baza i top z firmy Claresa . Są to dobrze kryjące produkty, posiadają idealne do nakładania pędzelki oraz mają mega trwałość.  Cena nie jest wygórowana, wręcz można kupić produkty w dobrej promocji.  Bez promocji cena lakieru, bazy czy topu to około 18-20 zł.  Manicure hybrydowy na dłoniach koleżanki. Moje wykonanie. Do odtłuszczania stosuję również produkt marki Claresa, który jest wydajny, ładnie pachnie i świetnie odtłuszcza. Cleanerem wystarczy tylko raz odtłuścić płytkę paznokcia i można działać.☺ Na większość paznokci nałożyłam lakier hybrydowy 113 NUDE Claresa, natomiast na dwa paznokcie wybrałyśmy lakier innej firmy- 260 Andreia professional Generalnie jestem zadowolona z tych produktów, są dobrze napigmentowane, z

Montibello...szampon do cienkich i puszących się włosów

Kosmetyki Montibello są stosowane często w zakładach fryzjerskich, stąd też mam kilka próbek szamponu do włosów. Wypróbowałam już kilka razy i chyba trzeba będzie ten szampon kupić ☺ Szampon nadaje się w 100 procentach do moich cienkich oraz puszących się włosów.    Próbka tego szamponu wystarczyła na moje włosy spokojnie. ☺O to się nie bałam, gdyż moje włosy nie należą do gęstych.☺   Podoba mi się to, że wystarczy tylko odrobina szamponu by umyć dokładnie całą głowę. Konsystencja szamponu-rzadka, ale naprawdę wydajna. Szampon stosowany przy zabiegach fryzjerskich. Ma zadanie odbudować strukturę włosa, tego jeszcze nie mogę stwierdzić,bo za mało używam jeszcze. Natomiast efekt wizualny jest świetny- włosy są miłe w dotyku, są lśniące, wydają się gęstsze, a zarazem ładnie wygładzone.  Pewnie gdybym miała odżywkę lub maskę z tej serii moje włosy by były jeszcze bardziej Wow! ☺ Znacie markę Montibello ?  Z jakimi produktami miałyście styczność ?